lördag 20 februari 2010

Brrrr...

Minus 18,3 står det på mätaren idag. Men jag har en känsla av att det är mera. Den brukar visa runt 2 grader varmare än vad det är. Så idag håller jag mig på insidan! Det blir röjning av flickornas rum och studera som gäller den här helgen. Usch vad tråkigt.. Elin är förkyld och jag känner mig lite hängig också. Huvudvärk och snorig. Men det går över, ska inte gnälla.
Nästa vecka är det sportlov, men inte för oss. Jag jobbar fulla dagar och flickorna ska vara på dagis. Men vi har väl haft sportlov redan.. Men det skulle inte skada med lite mer ledigt i mitt fall.. Är så sjuttons trött på allt vad jobb heter, speciellt nu eftersom vi har personalbrist. Så jag får stå i kassan hela dagarna och inte få sköta mitt eget jobb.. Suck! Vill göra nåt annat nu! Men man ska väl vara glad att man har jobb iallafall.

Inga kommentarer: