tisdag 22 juni 2010

Bullen och Muffin

Igår var vi till stan då på tandläkarbesök för Emmas del och tivolibesök. Emma gillar att åka saker men vi såg att Elin har ärft mina gener och är livrädd för sånt! Först åkte dom "bergodalbana" och hon skrek och var rädd.

Sen skulle dom upp i hoppslottet med rutchkana ner, upp kom hon men vägrade komma ner så till slut fick conny gå upp efter henne..


Det enda hon tyckte va roligt var bilarna som körde lugnt runt i en bana..

Sen for vi till min bror och lekte lite med kusin Emil. Men till slut sa Emma att det är tur att hon inte har en lillebror för det var ju så jobbigt..

Idag har vi varit hos barnens farmor och lekt med kusin Siri som är här den här veckan med "tant" Camilla. Badat i pool och busat!


Och för en timme sen fick vi hem våra efterlängtade kaniner Bullen och Muffin! Såååååå Sööööta!
Tack snälla pappa som har gjort den fina buren åt sötnosarna!

Jag tror det här är Bullen! (Muffin gömde sig i huset men det lär komma mer bilder av dom senare)

3 kommentarer:

Karro sa...

Åh! Herregud vilken sötnos! Jag vill också ha en... Men nej, jag har lovat mig själv. Inga flera kaniner, inga flera kaniner, inga flera kaniner.

Lycka till med sötnosarna!

Jenny sa...

Ni verkar ha haft en väldigt trevlig dag =) Och kaninerna är ursöta =) ses snart <3

piapiggelin sa...

ååååh vilka fina kaniner! Bullen och Muffin hahahaha fina namn!