söndag 18 juli 2010

Jag hade i alla fall tur med vädret!

Semestern är slut för i år, och jag likaså! Tröttare än tröttast! Skulle man inte borda vara pigg efter 4 veckors "ledighet". Men förstås så har jag haft barnen runt mig 24 timmar i dygnet och det skulle varit skönt att få varit lite barnfria, men kanske nästa år!!! På samma gång som jag absolut inte vill börja jobba så ska det bli lite skönt att vara sig själv igen, få lite rutin på livet.. Härligt väder har jag haft under hela min semester. Men själv hade jag tänkt att göra så mycket under semestern men det mesta var inomhus, och där har man ju inte klarat av att vara alls.. Men kanske nästa år. Då är skolan färdig (förhoppningsvis) och man kan helt koppla bort det!
Nu kommer lite bilder från sommaren:


















1 kommentar:

Ida sa...

Haha ja! Det var er jag skulle besöka för att Emma hade fyllt år, helt mysko alltså!
Föresten så har du jättefina bilder :) Och jag hoppas du förstår vem jag menar i mitt inlägg jag kommer att skriva om 2 sekunder, jag är så glad igen :)