torsdag 21 april 2011

Glad påsk!

har haft fullt upp med skola, jobb, barn och allt annat möjligt så jag har inte haft tid och ork att blogga. Men jag lever (nätt och jämt) och mår väl ganska bra, förutom en otrolig stress över skolan. Vad jag ska njuta den 1 juni (om jag nu klarar skolan dvs..)! Våren är här och det börjar grönska och jag njuter! Saknar mamma otroligt mycket, men jag vet att hon håller koll på oss däruppe! Det känns som jag inte riktigt har hunnit sörja henne ännu, har haft så fullt upp med annat. Men det kommer väl nån gång.. Igår var jag till deras lägenhet och rensade ur hennes garderober och det var tungt, riktigt tungt! Allt kändes så konstigt! Hon är borta och jag rensar bort alla hennes tillhörigheter. Men det är väl en bearbetning det också! Men nu tänker jag ta helg och försöka ta det lite lugnt och umgås med min underbara familj!

Ha en riktigt trevlig påsk mina vänner i det förhoppningsvis underbara vädret!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Glad påsk! Jag förstår att du har fullt upp för det har minst sagt jag med. Har redan hört att Conny har spelning så det va inte riktat mot er det där inlägget. Men många andra har inte ens meddelat att dom lever. Krama tjejerna från oss :-)

Emmi sa...

Glad påsk till dig med Jessica!! Kram

Monaxe sa...

En lite fösenad påskhälsning från mej! Jag pratade ju med din far i går under tiden ni var på Sandö.
Förstår att det måste ha varit jättetungt att börja plocka bort Hjördis saker, din stackare!

Tids nog kommer du också att kunna sörja, just nu har du nog för mycket omkring dig.

Jag hoppas att vi kanske kan ses till sommaren när vi förhoppningsvis kommer upp.