lördag 16 juni 2012

Sommarlov e jätteskönt!

Nu har jag semester! Och jag tänker njuta varenda sekund av det! Min kropp hade tydligen gått på semester redan igår morse när jag försov mig... Men idag vaknade man förstås före barn och före jag ville vakna. Nåja jag ska väl hinna sova nu de nästkommande 4 veckorna! Nu kommer en liten bildkavalkad från senaste tiden!

Bi-samhället som bildades på vår gård! Lyckligtvis försvann dom sen!

En av mina sommarblommor!

Våran potatisodling!

Mina sommararrangemang på trappan!

Min lilla guddotter Laura kom på besök en kväll! <3
Emma skulle rita ett moln, men jag tyckte det såg ut som ett får så då ritade hon till ett huvud! Skitfint tycker jag!

Emma och Keamy på småstjärnorna!

Hela småstjärnegänget!

Mina älskade gullvivor!

Min älskade familj en härlig vårkväll på båthusaltanen där vi käkade middag!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Raringar! :)

pia sa...

Härligt med semester!!! Vi borde ses! Kram!

Än så länge bara E. sa...

Fina bilder, som vanligt! Och vad skönt det låter det där m semester och allt sånt. Låter säkert helknäppt eftersom jag ju mest går hemma hela tiden ännu, men det är ju nåt speciellt det där m att säga att man har semester =)