onsdag 12 februari 2014

Jag mår bra!

2014 har börjat bra! Jag har finaste vännerna, bästa arbetskamraterna och min fina familj. Jag mår bättre än på väldigt länge. Jag är glad, uppåt och faktiskt positiv för det mesta. Men dock är jag väldigt rastlös. Och har ingen inspiration att göra något. Sitter mest i soffan och lyssnar konstant på musik. Jag älskar musik av alla slag! Det har hjälpt mig genom en svår tid också.


Men en dag som jag inte gillar är inkommande fredag. Alla hjärtans dag. Att sitta ensam då känns ju inget vidare. Inte för att en dag spelar så stor roll egentligen, och inte heller så stor skillnad från förut men ändå.


Fast skitsamma, får väl köpa blommor åt mig själv, äta chokladhjärtan och dricka vin! Inget fel med det heller! :)

1 kommentar:

Jenny sa...

vad härlig läsning!! =)

<3<3<3