söndag 5 april 2009

5 år

hade vi varit förlovade igår. 040404, det skulle vara ett lätt datum att komma ihåg för min kära. Men tror ni att han mindes? Tror ni att jag kom ihåg det? Jo jag kom ihåg det på förmiddagen, men då var det ju försent att köpa en present eller blomma. Jag som hade tänkt köpa nåt i Hesa, men där kom jag definitivt inte ihåg det.. Vart har mitt minne tagit vägen? Jag måste ha blivit smittad med min mans dåliga minne!
Igår hade vi då trevligt besök av J & J med barn. Åt gott (årets första grillat), drack gott och ett gott sällskap, kan det bli bättre en lördagskväll. Spelade lite spel också, kul men svårt!
Nästa helg blir det kryssning med bandet på Paradise. Mamma och pappa kommer hit och e med barnen. Även en skön behandling på programmet, huga så skönt!
Jobb imorgon igen då, suck vill ha en månads semester nu, men får nog tyvärr vänta till sommaren...

3 kommentarer:

jeppe sa...

Tack för igår, det var väldans trevligt. Jag o Jenny var på kryss me paradise för någon vecka sen, kan varmt rekommendera Hot stones massagen. Det var riktigt skönt. Ha det bra. Mvh jeppe

Jenny sa...

Tack för igår.. nice.. kul med umgänge.. men åkte på rejält med pisk på Bosse bildoktorn =) inbjudan till middag blir inom en snar framtid. Och grattis på förlovningsdagen i efterskott.. =) *kram

Camilla sa...

Skönt att åka på kryssning. Jag ser fram emot att gå på min långa ledighet i slutet av maj :-)