lördag 18 april 2009

Pust, stånk och stön!

Jävla vecka det här! Dom nya kassorna har mest bara krånglat till det. Men så är det väl med allt nytt. Men jag har inte fått nåt av mitt jobb gjort den här veckan pga allt krångel. Men jag hoppas jag hinner nästa vecka! Jag har ju inte mått så bra heller den här veckan, och det beror ju bara på den här magsjukan som härjat. Men jag hoppas verkligen den är över nu.. Jag har inte tid med detta mer nu! Jag tänkte hålla barnen hemma några dagar till iallafall om den fortfarande härjar på dagis nästa vecka.
Över 10000 gånger har ni kollat in min blogg också, tack för att ni orkar läsa mitt skit! Det här är mitt 160:de inlägg och förhoppningsvis blir det många till!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vad jobbigt med sjukdomar. Är förvånad över att jag inte fått magsjuka ens när Thomas hade det. Antingen är jag immun eller så har jag haft väldig tur. Folk på jobbet blir ju sjuka lite nu och då. Är jag immun så kan man ju bara hoppas att vårt/våra barn ärver det. Kram på er