torsdag 2 juli 2009

En dag kvar!

Sen är det 4 veckors semester! Jihuuuuuuuu! Sååå Sköööönt det ska bli! Hoppas att vädret håller i sig iallafall. Vill inte att det ska regna i 4 veckor nu. Max en dag i veckan får det regna!
Förresten ska jag meddela att Emmas nalle äntligen har kommit fram! En stor lättnad verkligen. Den var hos en dagiskamrat som har skåpen precis brevid Emmas så den har kunnat hamna med deras saker och mamman hade haft storstädning hemma och såg en nalle som hon inte kände igen. Så bra, nu är sommaren räddad.
I helgen blir det förmodligen cirkus nån dag, sen lata lite grann i solen om det är någon. Kanske ta en simtur i sjön om vädret tillåter!
Nästa vecka är det simskola hela veckan, sen blir det en massa kalas. Fredag blir det kalas hos en dagis kompis, även lördag tror jag. På söndag är det dags för Emmas 5 års kalas. Och måndag blir det vuxenkalas för Emma på hennes riktiga födelsedag.
Efter det blir det Sverige. Så inte är det riktigt semester, men ledigt från jobbet och man behöver inte stiga upp 6:15 varje morgon. Det märktes tydligt att jag behöver semester idag för jag försov mig. Vaknade fem i 7, lite bråttom att klä på sig och barnen och iväg till dagis. Men jag kom bara 4 minuter försent! Ingen skada skedd.
Nej en dusch skulle sitta fint nu!

2 kommentarer:

Jenny sa...

hej =) tycker ni kan komma en sväng på pappas öppet hus imorrn kväll (lördag) från 19.. kom och dansa o ha kul, en del ungar på gården att leka med oxå =) kraaaam (saknar er!)

jeppe sa...

Skönt me semester, jag har en vecka kvar... Vi måste ta o meta på Hällö me barna nån dag, det vore roligt!!

Hälsa Conny och barna.

Kram