söndag 11 oktober 2009

Pauser..

Det kommer att bli lite längre pauser nu i bloggandet. När jag var i skolan i fredags kände jag det. Datorn får nog va ganska så mycket nu, förutom när den behövs i mitt skolarbete förstås. Jag vet faktiskt inte hur jag ska klara av det här med skola? Hur jag ska orka och hitta motivationen? Suck vad har jag gett mig in på?
Emma har haft feber igår och jag hoppas att det går över fort, för jag har lite svårt att vara hemma nu.. Men än så länge visar hon inga tecken på feber idag. Men sen e det väl Elins tur och min...
Igår började vi montera upp garderoberna i skrubben som ska bli vår Walk in closet! Men märkte efter ett tag att det blir lite tight eftersom det är snedtak där, så det blir ingen dörr på den garderob som inte ingår i skjutdörrarna. Och korgar bllir det inte högst upp i garderoberna det får bli hyllplan istället. Men det blir nog bra till slut! Idag blir det att fortsätta med dörrarna och montering av korgar. Plus en massa målande i hallen och trappan ner! Jag börjar se ljuset!

1 kommentar:

Jenny sa...

Vad härligt att du börjar se ljuset.. vårat ljus är lååångt borta än så länge.. måste komma ner och kika nåt.. är ledig imorrn men sen vakar jag 3 nätter från 21:00, helgen ledig =) puss o kram