fredag 4 december 2009

Jag hinner inte med!

Nu är det väldigt mycket som ska göras på en och samma gång och tiden räcker inte till! Det är väldigt mycket i skolan nu, mycket som borde göras här hemma och till på det handlas julklappar och hinna umgås med mina barn. Jag undrar återigen vad fan jag har gett mig in på? Men dumt huvud får kroppen lida. Men tyvärr får även mina små söta älsklingar också lida.. Min stora lilla Emma har tappat en tand till och även fått en ny längst bak i munnen. Nej nu får det gärna stanna upp lite. Jag hinnnnnnnner iiiiinte meeeeed!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jo det går fort med dom små liven. Siri har två tänder, hon är på god väg att börja krypa och käkar gröt och pureer för glatta livet. Har ju ännu förlossningen i färskt minne! Det ska nog gå bra med skolan och allt annat, stressa inte ihjäl dig över julklapparna bara man ska ju njuta av julen också. Kram

Jenny sa...

Nej vi har kommit överens med alla i vår familj att bara köpa till mamma o pappa och barnen. det är ju trots allt umgänget och myyyyset jag vill åt =) det känns som man bara byter pengar med varann.. och dom flesta har redan allt och lite till. Nej varva ner nu och kom på kaffe nån kväll.. conny lägger barnen =) kom o tjitttjattra lite vettja.. puss och kram