söndag 26 september 2010

Helgen!

I helgen har det varit full fart som vanligt! På fredagen var vi hos familjen Stara och åt middag, badade bastu, kollade idol och spelade kort medans vii drack gott! Härligt! Sen igår kväll var vi på ett fillipinskt (hur det nu stavas) 6-års kalas. Och hjälp, jag blev helt chockad när vi kom dit. Huset var fullt av gäster, barn och vuxna! Ljudnivån var enorm kan jag berätta! Men härligt! Sen slocknade man ganska hastigt när man kom hem. Idag borde jag göra nåt vettigt men orkar verkligen inte! Kanske jag far ett varv med dammsugarn och byter lite sängkläder. Borde verkligen plugga, men finner ingen inspiration! Nåja, den kanske hinner komma..
Hösten är också här, den kom med besked i tisdags. Då, mitt i det lugna blåser upp till storm och löven började falla. Idag blåser det nordan och är skitkallt fast solen skiner! Men jag stannar nog inne idag! Härligt att vara inne utan att man behöver få dåligt samvete!

Inga kommentarer: