tisdag 19 oktober 2010

Varför denna trötthet??

Jag kan inte förstå varför jag hela tiden, konstant är dödstrött! Jag är helt slut och har varken ork eller inspiration att göra nånting.. Borde kanske fara och kolla upp lite värden. Hade B12 vitaminbrist när jag väntade Elin och jag har ett minne att jag kände mig såhär då. Eller om Hb värdet är lågt. Borde verkligen ta mig i kragen å gå å lägga mig tidigare också, men jag känner ingen mening i det när jag ändå inte somnar.. Och hösten har bara börjat ännu, var ska det här sluta???

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Här kommer en energikraaaaam!!

Karro sa...

Tips: Naturläkemedlet Rosenrot, har fungerat superbra för mig under flera år! jag brukar äta en tablett om dagen från oktober till februari, när det är som mörkast och jobbigast. Nackdelen är att de ger mig sömnsvårigheter den första veckan och att jag måste komma ihåg att ta tabletten på morgonen om jag ska kunna bli trött på kvällen.

Camilla sa...

Det kan också vara järnbrist. Så ja det kan vara ide att kolla upp det. En kollega på jobbet va så trött hela tiden och det visade sig vara järnbrist. Kram

Alexandra sa...

eller höstdepp... som jag =(

piapiggelin sa...

oj vilka fina blommor du planterat! Jag älskar tulpaner så den där dubbeltulpanen blir nog nått jag vill ha själv när vårat hus är klart... men det lär ju dröja så jag kommer nog ut och snosar på era innan den :) hoppas att du börjar känna dig piggare snart! Säkert ingen dum idé att gå till doktorn, ibland har man tur och får hjälp, så det är nog värt att testa.
Ses snart! Kram!