söndag 7 november 2010

Tid..

..vill jag ha mycket mera av! Och det har jag skrivit många gånger! På tisdag fyller min lilla bebis 4 år. Tiden flyger iväg, och jag hinner inte med! Skolan tar så mycket av min tid nu också, tid som jag hellre skulle spendera med familj, vänner och att fixa fint här hemma. Skulle vilja ha vardagsrumsdelen färdigrenoverad till jul, men det finns inte en chans för det, kanske nästa jul...
Känner mig deppig och trött och skitless på allt.. Var ska jag få inspiration ifrån? Sen skulle jag verkligen behöva lite semester! Men det finns inte ens en chans att kunna få njuta av någon semester i år, varken finns pengar eller tid för det.. Slutarbetet borde påbörjas men jag vet inte ens vad jag ska ha om. Usch, ge mig lite styrka!!!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag tycker du är jätteduktig som pluggar och jobbar heltid samtidigt. Kämpa på, det kommer att kännas bra när du är färdig!