fredag 9 september 2011

Ett halvt år har gått

sen mamma lämnade jordelivet för att bli en ängel som vakar över oss. Saknaden är stor men den är en del av livet nu. Jag har accepterat att hon inte finns här med oss, men visst är det fortfarande jobbigt!

Angående mitt förra inlägg ville jag bara berätta att jag har gått med i WLC, Weight Loss Challange, som ordnas av Herbalife. Jag har försökt att äta nyttigare och sen tisdagen har jag bytt ut 2 måltider per dag till deras shake. Det funkar ganska bra, men har kommit fram till att jag äter för lite för att komma upp i den mängd kalorier som jag ska få i mig per dag, så skärpning från och med idag! Nu ska jag kämpa för att få ett lättare liv utan alla dessa extra kilon som hänger på kroppen! Och då kanske det blir roligare att röra på sig också!

1 kommentar:

linda sa...

hej polarn! du är så duktig, kom hit till lemland och ta en promenad med mig nån kväll.. lite långt jag vet.. kram på er, hälsa alla