fredag 14 oktober 2011

Höstlov idag!

Idag är jag ledig och det är dunderskönt! Ikväll är jag och min man bjuden på 3 rätters middag till våra vänner! Fick ett presentkort av dem när jag tog examen och nu ska det användas! :) Ska bli så skönt med lite tid utan barnen, bara 4 vuxna emellan!
Zumbade 45 minuter igår kväll igen och jag måste bara säga hur bra jag mår av att få röra på mig lite! Det är så underbart när det märks på kläderna att de blivit för stora! Nu visar vågen ett resultat på -4kg på 6 veckor! Jag längtar tills vågen visar -8 kg till ungefär! Till jul kanske man har uppnått sina mål om det fortsätter så här! Det gör egentligen inget att det går långsamt, då kanske man slipper all lös extra hud... MEn om jag fortsätter träna och röra på mig så kanske det löser sig ändå! Den här veckan har jag stegmätaren och jag vill uppnå minst 70000 steg till onsdag kl 19! Igår blev det 11300 steg!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Man mår väldigt bra av aytt röra på sig, samma hormoner som triggas igång som vid sex ;-) Bra jobbat!

yvonne sa...

Vad duktig du är, ge dig inte så ska du se att du snart är i mål. Verkar som om du har en stor portion envishet och jävlaranamma när du bestämt dig för nåt. Lyckospark:)

Mikaela sa...

Var länge sen jag var in här! Vad duktig du är,skulle verkligen vilja ta tag i det här med träning men det finns ju aldrig tid över känns det som... Men man måste väl ta sig tid helt enkelt! Kämpa på! Vilka fina tjejer ni har, stora har de blivit!