måndag 31 oktober 2011

Helgen


I fredags började buggkursen som min man och jag började. Det gick väl sådär... Lördagen fortsatte den och det gick lite bättre! Söndagen skulle ha gjort mig ännu bättre om jag skulle ha varit där, men fru Sahlin har blivit förkyld IGEN! Suck! Visst skulle jag säkert ha kunnat dansa men förkylningen skulle förmodligen ha blivit ännu värre. Men medans frun låg och vilade jobbade maken med att TAPETSERA! Nu är min fondvägg uppe och här kommer nu min utsikt från soffan (fast det kommer Tv+tvmöbel framför):


Och det nyslipade, betsade och lackade golv!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Fiint =) Duktig karl du har =) Hur är det med förkylningen? Har du varit hemma och friskat på dig idag? *kram och krya på dig! <3

Camilla sa...

Vad fint :-) Golvet vart ju jättesnyggt också. Blir spännande att se när det är färdigt.

pia sa...

Bra jobbat av mannen din!