lördag 5 november 2011

Barnkalas

Min lilla skrutt fyller 5 år på onsdag och det firades idag med ett litet barnkalas. Lugnt och stilla med totalt 5 barn! Gjorde en specialare då Elin inte är så förtjust i tårta. Jag bakade hennes favoritmuffins och dekorerade med lite grädde, strössel och chokladbitar med bilder på.



Sen skickade vi iväg de 2 stora barnen på Halloweenfest till en annan kompis. Och jag får sjutton inte in bilderna på dom just nu..
Sen började Jesper och Conny tapetsera i vardagsrummet så nu är det färdigtapetserat där :)

2 kommentarer:

jesper sa...

Det blev jäkligt snyggt tapetserat!! =) Skitsnygg lila tapet ni valt det blev ju kanonsnyggt.

Anonym sa...

Hejsan,
vad kul med kalas och tapetsering! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt tapetserarprojekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela