söndag 13 november 2011

2011 är inget bra år!

Först mamma och nu Edvin. Det är för mycket för mig. Edvins död drog upp en massa känslor i mig som jag antagligen bara begravt nånstans långt bort! Idag var vi till sjukhuset och tog farväl av "vår" morfar. Det var "mysigt" men tungt. Jag kunde inte ens sjunga psalmen för jag började gråta så mycket.

Vi skulle ha varit på del 2 av buggkursen den här helgen, men i torsdagskväll däckade jag i den långvariga förkylning jag har haft. Det blev läkarbesök i fredags och en 10 dagars antibiotikakur för bihålleinflammation. Jag trodde jag skulle känna mig bättre redan men tyvärr känns det inte riktigt bra alls. Får se hur jag mår i morgon om jag far på jobb..

3 kommentarer:

jenny sa...

Många kramar! Är du hemma imorrn så kommer jag ner och kramas lite! Puss <3

Camilla sa...

Ja det är tråkigt. Men 2011 kan inte va nått dåligt år för mig ändå för vi fick ju Laura. Även om det är tufft att ha två barn födda så tätt. Kram

pia sa...

Nä det låter verkligen inte som ett bra år, och bihåleinflammation låter inge vidare heller! Hoppas du kryar på dig och finner styrka. Kram!