fredag 27 januari 2012

Längesen.

Har inte haft ork, tid eller lust att sitta vid datorn just nu. Dessutom har jag ju skaffat mobil som går att facebooka med!
Har nu börjat med Herbalife igen och ska försöka gå ner dom där 5 kilona till som jag vill ha bort! Men det är tungt, tråkigt och trist. Jag vill inte kämpa mer.. Jag vill bara må bra och känna mig snygg NU! Var på gymmet i onsdags också, och det mina vänner kan jag säga att känns i kroppen. Ont i varneda liten muskel (som jag inte ens visste att jag hade)! Och imorgon blir det en tur dit igen! Nu SKA det bli beach 2012 istället för vassen! Hoppas bara jag håller det här nu! Håll tummarna för mig och peppa mig gärna!

2 kommentarer:

Erica sa...

Heja, heja, heja =)!!
Tillsammans är man stark, eller vad sägs det? Och jag är iaf med dig på min egen resa mot målet. Men jag har samma problem - tålamodet tryter eftersom man inte ser resultat direkt. Helst över natten skulle vara bäst... ;-)

Camilla sa...

Jag fixar inga shakes och pulvergrejer. Jag kör GI/LCHF i stället. Fast har fuskat senaste dagarna, ändå har jag gått ner 0,7 kg denna vecka :-) Och jag tränar inte ens, Har bara promenerat lite.