tisdag 10 januari 2012

Nu är svullandet över!

Nytt år och nya tag för att fortsätta min viktnedgång! En positiv sak fast jag ätit skräp och godis är att jag har inte gått upp i vikt kanske t.o.m lite ner! Gillas! Det betyder att jag kommer att kunna hålla min vikt sen när jag nått mitt mål! Hoppas jag!
Idag har jag zumbat på wii:en igen, det var länge sen sist nu. Och sen 40 minuter med wii fit varav 10 minuter jogging! Klappar mig själv på axeln! :)
Var också till min alldeles egna frisör och håret kapat idag. Ska ju på galej på lördag med jobbtjejerna! Längtar!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Herregud, inte gått upp alls? Jag går upp i princip bara jag äter en bulle... Heja oss! :-)

pia sa...

Vad duktig du är! Jag bara jäser här hemma! Men det är väl dags att ta tag i det... kanske ska köpa ett wii jag med :)