söndag 28 juni 2009

Sommar!

Men tyvärr inte semester ännu.. Men bara den här veckan till med slit och släp sen är det 4 härliga veckor "ledigt"! Skööönt!
I helgen har vi varit barnvakt till lilltrollet Emil! Det gick väl ganska bra, lite gnällig, men det får man ju va när man är liten och ändå sååå söööööt! Men jag kom bara än en gång fram till att flera barn vill jag inte ha. Att börja om igen, nej tack! Jag har så stora duktiga tjejer som tar hand om sig själv för det mesta. Jag kan göra nästan vad jag vill. Och den friheten vill jag nog ha. Och det är ju tur att om man blir bebissjuk, att man får låna en nu och då! Och Fredrika han är välkommen att komma tillbaka hit igen!
Imorgon börjar Emma i simskolan, farmor skulle följa henne dit den här veckan eftersom vi jobbar! Tack kära svärmor!
Nu till lite bilder från dom senaste veckorna:











1 kommentar:

Alexandra sa...

Fina bilder! Kanske jag oxå borde låna en bebis så jag får bort min bebissjuka =) Fast nu har jag ju lilla vovsingen!!! kram