söndag 14 juni 2009

Suck, detta väder!

Varför infinner sig inte sommaren, solen och värmen? Jag tror att vi skippar simskolan för Emma i sommar, för att börja simskola den 29 juni ser inte ut som någon höjdare just nu! Då blir det väl hela semestern med förkylningar och sjukdom. Och det vill jag inte!!! Hon vill så gärna gå och jag vill gärna att hon ska få gå, men med den här kylan och frånvaro av sol så lär ju inte vattnet bli så varmt tills dess..
Nallen är fortfarande borta, och jag börjar känna att vi aldrig kommer att få se den mer :( Och faktiskt, ärligt talat så tycker jag att dagis kunde göra lite mer för att hitta den eftersom det är där den försvann! Jag har inte telefonnummer till alla som går där men det har dom! Suck!
Fredagen spenderade jag på firmafest hos D. Kul, men jag var så himla seg och trött så jag kom aldrig igång riktigt. Vidare till Arken, men jag är verkligen för gammal för att vara där. Jag får nästan bara panik av alla fulla människor som försöker ragga på allt av det andra könet! Nej, jag klarar mig så bra utan krogen!
Kom på lite mer ord som Elin säger: Flaxa = flaska, Växa = väska och ett ord som faktiskt Emma sa redan när hon var liten: bagge = välling. Och det har fortsatt genom åren och smittat av sig på både oss och Elin. Men jag kan inte förstå hur man får välling till bagge..
Tre låååånga veckor kvar till semestern, kan dom inte gå fort? Men knappast, först midsommarstress, sen Ö-spelsstress...
Midsommar kommer vi att spendera med familjen Stara här hemma hos oss. Hoppas att vädergudarna är med oss!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Om inte vädergudarna är med oss så får vi mysa till det inne... tror det blir fett nice vilket som =)

Matilda sa...

Konstig att nallen inte hittas, tycker föräldrar borde märka om det kommit en extra nallen hem.. Den har inte fallit typ mellan nå soffor eller så på dagis då..
Nej simskolan lär nog inte bli nån hitt i år när den är så tidigt *brrr*