lördag 6 juni 2009

Vart försvann värmen?

Brr, solen skiner men det är ju skitkallt! Jag vill ha lite värme nu! Idag är jag så trött, men det är väl ingen skillnad från andra dagar i och för sig. När ska man bli pigg igen? Kanske när man börjar äta vettigt och motionera mer. Men hur ska man orka börja med det när man är så trött och livlös.
En trevlig fredags kväll blev det åter igen den här veckan med familjen Stara på besök. Middag med tacos, efterrätt chokladpudding med färska jordgubbar vindruvor och grädde. Sen lite kortspel och snack! Kul att vi äntligen har börjat umgås med nån! Visst har vi vänner på annat håll, men eftersom vi inte bor med 5 minuters mellanrum blir allt så mycket krångligare...
Annars har det väl inte hänt så mycket annat än jobb, jobb och jobb.. Jag längtar så till min semester nu. Även om det så skulle regna i 4 veckor ska det bli så skönt att bara vara i lite längre tid än en dag i taget. 4 Veckor kvar..
Lägger in en liten film som jag filmade på vårfesten för den som är intresserad av det!

1 kommentar:

Karro sa...

Vilken härlig film!

Vårfester och avslutningar är så härliga. Finns nog inget bättre sätt att börja sommaren på.