fredag 15 januari 2010

Fredag, skööönt!

Nu är det helg igen, och det är underbart! Har varit en fartfylld tid nu, med alldeles för mycket att göra. Skolan tar upp mycket av min tid och det lär väl bli ännu värre innan det är färdigt!
Jag måste bara berätta att jag har en så duktig dotter! Elin som har haft så jobbigt att bajsa och har bara velat göra det i blöjan har hela den här vecka bajsat på toan! Jag är så stolt! Och nu är det bara nattblöjan som ska bort till. Men det lär nog dröja... Hon har haft så svårt att sova på nätterna och haft något som liknar på nattskräck. Inget vidare. Hon vaknar och är ändå inte vaken, man får liksom ingen kontakt med henne. Men hon skriker och gråter. Hon pratar mycket om spöken också. Lämnar man ett rum så hänger hon som en svans efter. Ganska så jobbigt, så jag hoppas det går över snart!
Gjorde ett prov i skolan förra fredagen men har inte fått reda på om jag klarade det ännu. Jag vill veta nu!!!
Sitter nu vid min alldeles egna nya laptop med trådlöst bredband! Äntligen säger jag bara! Hoppas att det funkar på övre våningen också, har inte testat det ännu!
3 veckor kvar idag tills jag sitter i Lanzarote (eller på?) vad jag längtar! Men med min tur så får man väl magsjuka tills dess att man ska åka så är hela semestern förstörd!
Nej nu middag sen fredagsmys och Let´s Dance!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Reser man till Asien är det obligatoriskt att man är magsjuk åtminstone en dag när man är där, men sen är man härdad efter det ;-) Hoppas du slipper bli sjuk nu innan. Hotellet såg härligt ut! Kram

Jenny sa...

Vad bra!! Duktig Elin=) Jag längtar oxå massor till resan och magsjukan cirkulerar en hel del runt omkring just nu. Känns inte så kul men man får äta vitpeppar till frukost tills vi åker =) *puss o kram

Anonym sa...

Såg i ett gammalt blogginlägg att du hittade genomskinlig vaxduk. Minns du var det var?

Max

Jessica sa...

Jag köpte det på mariehamns parti. Jag vet ju inte var du bor och om du vet vad det är.