söndag 24 januari 2010

Fullspäckat schema...

Hela tiden är dagarna för korta.. Min tid räcker inte tll. Eller så har jag helt enkelt för mycket att göra! Skolan tar lite väl mycket av min tid. Och jag börjar nästan tro att jag inte kommer att klara av det. Men jag vill verkligen få det att funka. Men nu är det mindre än 2 veckor tlls jag far till värmen! Och semester, tanka lite energi! Och glömma allt vad skola och jobb heter.
Helgen har spenderats med umgänge hos Staras igår och idag med att städa ut julen och alla pynt och stakar, tvättat och hängt upp den. Nu blir det lite slapp framför datorn och tv:n. Lite bilder borde jag lägga upp, men har inte dom på den här datorn så det får bli en annan dag!!
Imorgon blir det en lång dag igen, först jobb sen grupparbete, och då brukar jag inte komma hem förrän 22-23 tiden.. SEMESTER JAG LÄNGTAR EFTER DIG!

1 kommentar:

Jenny sa...

Det ska bli så skönt, =) 11 dagar till avfärd från ön =) Och apropå pluggandet så fixar du det garanterat!!