söndag 31 januari 2010

Jag har så söta barn!

Igår satt Elin på pottan och så tog hon upp armbågen och sa: Känn här mamma! Vaddå sa jag? Jag har stora mukkler! Sötnos! Och i morse så vakna hon och försökte hon väcka mig, men jag orkade inte riktigt reagera, då gick hon till Emma och väckte henne. Emma frågade då om hon ville komma och lägga sig med henne. Tänk om det vore så hela tiden istället för bråk och tjafs.
Igår var vi ute på isen här och skrann. Emma är jätteduktig fast hon aldrig förut har stått på skridskor. Jag skrann också men i 10 minuter, sen gjorde det så sjukt ont i fötterna så jag bara måste ta av mig dom.
Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar innan vi far iväg till Sverige på torsdag och vidare till Lanzarote på fredag morgon! Jag längtar! Nu har barnen ledigt från dagis i 2 veckor och ska vara med farmor, som är världens bästa farmor som ställer upp och är barnvakt när vi reser bort. Tack snälla Svärmor! Du är bäst! Vad gjorde vi utan dig?!?









4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder!! kanske vi hinner komma å skrinna nåt innan d e vår.. hoppades att vi sku hinna ses men d blev nog inget, trevlig rese, sola för mig åxå och ta en extra drink!! kraaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

från linda

Unknown sa...

Fin is och duktiga barn =)

Camilla sa...

Vad gulliga dom är :-) Kul att åka skridskor, har jag inte gjort på många år nu. Hoppas ni har det bra på Lanzarote. Kram