tisdag 25 maj 2010

Det här har jag sysslat med i helgen!





Slappat, och slipat utemöblerna och oljat in dem (ni ser väl skillnad på före och efter). Hann tyvärr inte med allt på lördagen när det var fint väder, så jag fick fortsätta igår kväll också. Håller även på att "snickra" ihop en bordskiva till bordet, för den förra är helt sned och vind. Och jag ska klara det helt själv! Duktiga jag! På lördag kväll var vi till familjen Rönnblad och åt middag och barnen fick leka av sig lite. Trevligt! Nu är det snart sommarlov från skolan, bara 2 tenter kvar, en på torsdag (matte, ekvationer) och en på tisdag (fysik). Seeen är det över för den här terminen! Vad ska jag göra av all fritid?!? som jag kommer att ha? Nej nu dricka en slurk kaffe sen lata mig i soffan!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Möblerna vart jättefina :-) Tur att våra står under tak, så dom slits inte så mycket. Behöver dock putsas lite nu inför grillsäsongen.

piapiggelin sa...

Åh vad skönt med sommarlov! Det var länge sen man hade....