lördag 15 maj 2010

Underbaaaart!

Idag har det verkligen varit strålande fint väder! Jag hoppas att det fortsätter imorgon också! Vi har varit ute hela dagen och som tur e smorde jag in barnen så dom har inte bränt sig, men "glömde bort" att smörja in mig så jag är röd som en kräfta!Varför lär man sig aldrig? Barnen har badat i sin lilla pool ute på altan idag också, det är så härligt med värme! Har planterat lite blommor med idag, så fint med lite blomsterprakt på tomten.
Nu är jag gräsänka då maken håller folk roade på Arken ikväll. Ska försöka se en film när barnen har somnat. Idag har jag helt lämnat bort skolarbeten, jag behöver också vara helt ledig någon gång!
Se så grönt det börjar bli på björkarna!



Mina fina gullvivor i rabatten!






3 kommentarer:

Monaxe sa...

Underbart med lite sol och värme!
Här har vi förstånd på att inte utsätta oss för farlig solbestrålning, så vi har istället haft ösregn hela dagen...
Har en hel del plantor som ska i jord, men vill inte gå ut i regnet...
Ha det gott och kom ihåg att smörja in dej imorgon!

Anonym sa...

vad fint ni fått det!! Jag njuter åxå av sol å värme nu och lite pollen på det. Ha det bra, kraaaaaaaaaaam/linda

Jenny sa...

Fina blommor du har planterat =) Har inte vågat plantera ut alla mina än ifall det kommer nå frostnätter ännu. Nån vecka till tänkte jag vänta, men det som väntar på nåt gott... =) Hoppas vi ses snart igen... *kram <3