torsdag 13 maj 2010

Snart, snart, snaaaaaaart!

Är det sommarlov! Bara 2 veckor kvar! Det ska bli såååå skönt. För nu känner jag
mig otroligt stressad av allt som ska göras. Jag har sparat allt för mycket till sista stund som vanligt. Har 3 prov kvar (kanske 4, om jag inte klarade ett förra veckan), hade 2 förra fredagen. 2 av 3 är hemmaprov via nätet. Men har en massa andra uppgifter som ska lämnas in typ imorgon.. Nej huga!Var på middag igår kväll med mina "gruppiskompisar" till arken. God mat, trevligt sällskap och vi prata faktiskt inte bara skola! Nej nu måste jag ta fram skolböckerna så jag kan vara ledig på lördag när dom har lovat sol!
Så här känner jag mig just nu!

2 kommentarer:

Monaxe sa...

Visst är det väl skönt att kunna se ett ljus i tunneln nu. Bara 2 veckor kvar och sen är det klart! Bra kämpat!
Hoppas att ni har bättre väder än vad vi har, här är det bara kallt och trist. Känns som om det bara är början på mars och inte mitten av maj.
Ha det gott/Monica

Camilla sa...

Jag känner mig också sådär, fast jag har inte läxor att skylla på. Hoppas allt går bra med proven sen. Kram