fredag 1 maj 2009

1:a maj redan..

Tiden bara flyger iväg men jag stannar kvar känns det som. I onsdags fyllde jag då 22 år :) och vi fick besök av mina föräldrar, bror med sambo och son och svärmor med sambo. Stressade ihop en tårta och den blev väl helt okej. Igår var det ju då valborg, stressade hem från jobb, packade ihop lite grejer och åkte till Finnö för att elda brasa. Väldigt trevligt med nästan hela Connys släkt. Blev lite smått kyligt fram på kvällen men brasan värmde dock gott!
Idag har jag tagit det ganska lugnt, planterat lite blommor som jag fick när jag fyllde år. Blir nog bara lugnt hela helgen tror jag. Conny spelar imorgon kväll så det blir bara flickorna och jag. Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag visste väl att jag skulle glömma att gratulera dig. Hade en kompis som fyllde år igår och bara för att jag lyckades komma ihåg det så hade jag tappat bort mobilen... suck! Men grattis i eftertskott (du fick ju gratulation i förskott också;-))