söndag 17 maj 2009

Stackars liten...

En liten fågel låg nu just för en stund sedan vid barnens sandlåda och kippade efter andan. Jag tog upp den i min hand och jag tyckte så synd om den. Den skakade lite på huvudet och jag såg att det kom blod ur munnen på den. Efter ett tag så dog den där på marken. Emma blev så ledsen och tyckte så synd om den för den kommer inte att få träffa sin mamma och pappa mera... Sen så hade vi en liten begravningsceremoni för den. Och Emma sa att hon kommer alltid att komma ihåg den! Hon är för rar ibland!
Annars har det väl inte hänt så mycket. Toan är så gott som färdig nu, ska bar lite pyssel till sen kommer det bild på det färdiga! Men det känns så skönt att något är färdigt iallafall.
Har också tackat ja till skolan så i höst börjar jag studera till merkonom! Hoppas jag orkar bara!

1 kommentar:

Camilla sa...

Stackars liten fågel och stackars Emma. Det är jobbigt när små söta djur dör, andra också för den delen.
Lycka till med studierna :-)