måndag 23 september 2013

Varför går det inte att bara stänga av alla känslor man har för en person?

Jag vill inte älska dig mera, du har gjort mig så jävla illa! Du gav mig aldrig chansen. Hur skulle jag kunna veta hur du kände när du aldrig sa något? Jag kan inte läsa tankar! Jag, vi, fick aldrig en ärlig chans att försöka "lappa ihop" vårat äktenskap när du aldrig sa något. När du sa något var det redan för sent, du hade bestämt dig redan. Är det schysst mot mig, mot oss, mot vår familj? Nej, det tycker inte jag! Det kommer att ta länge, länge innan jag förlåter dig om jag någonsin gör det. Vågar jag någonsin lite på någon igen? Lita på att någon älskar mig? När du har varit så jävla bra på att ljuga och dölja allt! Varför gjorde du så här mot mig?

1 kommentar:

NordbergRomlin sa...

Ja fy fan... Livet suger verkligen ibland.... Men bryt ihop o kom igen!!! Du kommer ur det här starkare än nånsin.!