torsdag 20 mars 2008

11, ELVA dagar ledig!!!!!

Ja det är ett tag sen jag skrev nu, men tiden räcker inte till... Inte när jag jobbar i alla fall. Men nu är jag ledig 11 dagar, fy sjutton vad skönt! Tyvärr så känner jag mig lite krasslig, tror jag har fått flickornas förkylning. Hoppas att det går över fort för jag och Conny ska faratill Sverige och ha lite tid för oss själva, vilket inte har hänt sen i somras efter bröllopet. Först tänkte vi att vi skulle ta in på hotell men vi har ändrat oss och tänkte fara till Connys bror och natten efter till hans pappa. För vi tänkte nämligen handla lite, typ en ny säng och lite annat smått och det känns lite säkrare att ha bilen full med grejer på en privat tomt än på en parkering någonstans som man inte alls har koll på. Det ska bli så skönt att få prata lite annat än barn och barnspråk hela tiden...
Igår var jag på ett nytt core-pass och det känns i kroppen men inte lika faarligt som förra gången. Det var verkligen en bra ide att börja på det, jag gör något för mig utan barnen, och det händer inte ofta förutom när jag är på jobb och det är väl inget nöje direkt... Det är bara ett måste för att överleva ekonomiskt...

1 kommentar:

Karro sa...

Var tränar du core? Går du själv eller har du träningssällskap?
/Karolina