onsdag 12 mars 2008

Tråkigt väder

Ibland känns allt så tungt, kanske beror det på vädret eller att mina barn aldrig är friska.. Men man får väl tänka positivt, att barnen är faktiskt bara är förkylda och inget värre än det och att vädret måste väl bli bättre nån gång. Men ibland är det svårt. Ska försöka fara på core ikväll till Geta skola, ska bli intressant att se om det finns några muskler i min kropp eller om dom totalt har försvunnit... Det lär väl kännas i kroppen i morgon! Ska på jobb imorgon igen, ska bli ganska skönt med tanke på att jag varit hemma en vecka med förkylda, gnälliga barn. Usch vad jag gnäller om barnen, men bara så ni vet så älskar jag dom mer än allt annat på detta jordklot, men ibland blir man lite less...

1 kommentar:

Karro sa...

Så du bloggar! Vad trevligt, jag ska följa din blogg i alla fall.