fredag 7 mars 2008

Här är nu mina nya blogg då.. Får väl se om jag kommer att skriva mer än på min gamla. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, det är bara jobb och sen mina barn som gäller. Hinner inte med så mycket mer, förstås är j min man en viktig del också, men det känns som vi inte hinner med varandra ibland. Därför har vi planerat att fara över till Sverige bara han och jag och ta in på hotell en natt och bara vara!!! Och förstås lite shopping ska man väl hinna med! Jag skulle så villa att dygnet hade lite fler timmar än 24 ibland, eller att barnen skulle somna vid 8 på kvällarna så vi skulle ha lite mer tid för varandra, men nej barnen är riktiga nattugglor båda två så man somnar nästan före de gör... Men dom är ju fortfarande mina små änglar eller Emma skulle nog föredra prinsessor!

Inga kommentarer: