lördag 29 mars 2008

Let´s dance

Ja då var årets let´s dance avgjort och min favorit vann! Vad ska man nu se på på fredagskvällarna? Det kanske börjar nåt annat bra istället. Jag skulle faktiskt själv kunna vara med i let´s dance, det skulle vara skitroligt och fruktansvärt bra träning dessutom. Kan dom inte starta ett sånt program för icke kända människor som skulle vilja ge sig på den utmaningen? Jag skulle ansöka direkt! Det ser så kul ut att dansa och jag har alltid gillat att dansa både "gammeldans" och disco- hip-hop dans. När jag gick i frisörlinjen så var jag med i en grupp och vi uppträdde på 2 julfester och en gång i Sverige och en gång i Åbo. Vi var dock amatörer men det var skitkul! Men om jag skulle se det på film nu skulle jag mest skämmas.. Jag har faktiskt en film på en av dom danserna, men jag tappade bort mig hela tiden och klantade mig, men det är faktiskt kul att ha. Emma kanske skulle tycka att det va kul att se på när hon blir lite äldre, eller så kanske hon mest skulle skämmas...

Inga kommentarer: