torsdag 27 mars 2008

Stormigt värre igår!




Ja då var man hemma igen efter Sverigetrippen. Det blåste rejält och gungade kraftigt på Eckerölinjen igår, man satt helst stilla och höll i sig... Men jag har varit med om värre. Ny säng (på bilden), ny cykel (också på bild), nya bestick och lite mer smått och gott. Tyvärr inga kläder till mig, bara åt barnen... (som vanligt) Fanns inte riktigt tid att köpa kläder eller att prova rättare sagt och eftersom jag inte vill köpa nåt utan att ha provat så fick det vara. När man har en av det manliga könet med sig känner man sig bara stressad och då orkar jag inte ens titta efter kläder. Jag köpte dock ett par stövlar för, kan ni förstå, 99 kronor!! Det är ju så gott som gratis. Skulle ha vart på core igår, men vi kom typ hem när det började så det fick va, men nästa vecka då jäklar. Skulle även varit till läkare med Elin idag och gjort pricktest men Emma har lite feber igen så jag ringde återbud. Att dom aldrig kan vara friska?!?!

1 kommentar:

Karro sa...

Men båten gick iaf! Det måste verkligen ha gungat så mycket som det blåste här igår.