torsdag 15 maj 2008

Ledsamt värre...

Mina barn skulle ju få en kusin i oktober, men nu blir det inte så. "Tant C" och Farbror fick veta att det var nåt fel. Jag förstår mig inte riktigt på vad som hänt men det var nåt kromosom fel. Ofostrig graviditet kallas det. Jag förstår att det måste vara tungt att få ett sånt besked när man är i vecka 17, nästan halvvägs. Jag skulle bli helt förstörd. Men jag säger forsätt försöka och lycka till, "tant" och farbror! Jag tänker verkligen på er nu!
Jag är ensam hemma idag, barnen är på dagis och det är så skönt att få lite tid för sig själv ibland, speciellt efter en arbetsvecka. Har bara slappat hela dan, läst ut min bok, som jag lipade i slutet av. Lyckliga slut, finns det nåt bättre?

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Usch fy vad ledsamt!!!!
Jag har också varit hemma idag med mina barn. Men skulle helst ha velat varit hemma själv och sovit hela dagen. Satt uppe och tittade på hockey i natt... gäsp!

Anonym sa...

Vi får hoppas att dom får en kusin till våren i stället. Om allt går bra.