torsdag 29 maj 2008

Sommar!

Ja idag har det varit riktig sommarvärme och jag tycker synd om alla som måste jobba inohus i värmen. Men är iallafall glad att jag också har fått lite värme på min ledighet.. Lite för mycket också för jag har bränt mig på axlarna. Men vill man bli fin får man lida pin... Jag är bara så otroligt trött och jag kommer snart att gå under om inte jag får vila lite från både jobb och barn, hemskt att säga så men barnen kräver så fruktansvärt mycket av mg och jag vet faktiskt inte var jag ska få krafterna ifrån. Är det någon som kan ge mig tips? Jag har kollat mitt blodvärde och det var jättebra, så tröttheten kan inte va av blodbrist eller järnbrist. Men vad är det då? Är det bara det att jag inte får sova på nätterna när Elin vaknar 3-4 gånger och ska ha "mat". I sånt fall hur får jag stopp på det? Frågorna är många och svaren är få! Och tyvärr är det 7 veckor kvar till semestern. Hur ska jag orka?

Inga kommentarer: