fredag 20 mars 2009

Blääääääääää....

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen! Jag vet inte varför jag ska vara så himla duktig på jobbet och bära alldeles för tungt för min rygg. I onsdags var det 2 häckar med varor som jag bar på, torsdags var det en massa läsk och idag en massa frysvaror eftersom frysen inne i butiken hade gett upp! Först i morse bar jag ut allt till en fryscontainer, sen på eftermiddagen bar jag in allt och dessutom plockade jag upp allt. Så mina lår känns fortfarande som isbitar nu! Så fort jag ska böja mig lite eller sträcka på mig lite hugger det i ryggen och så stråklar det ner i höger ben.. Vill inte ha ont i ryggen mer, kanske det är dags att fara till läkare för det nu?! Har ju haft det så här i flera år från och till. Eller kanske det skulle bli bättre om jag byggde upp musklerna i mage och rygg. Men när ska man hinna med det? När jag jobbar - nej, när jag kommer hem från jobb - nej hinner inte har ju 2 barn som kräver min uppmärksamhet, när barnen har somnat - nej för då stupar även jag i säng! Önskar att man kunde vara ledig lite mer och ändå ha samma lön, eller högre helst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar er =(