söndag 15 mars 2009

Söndag

och bara några timmar kvar tills man ska på jobb igen, känns inget vidare! Varför är helgerna så korta? Skulle man inte kunna vara ledig fredag till måndag, det skulle vara en lagom helg! Då skulle man faktiskt hinna göra något och kunna ta det lite lugnt.
Som sagt var jag till Sverige igår. Hittade det mesta som var planerat att köpa + lite annat smått och gått. Kunde visserligen ha köpt mer men plånboken säger stopp. Man måste ju faktiskt hejda sig nu när man snart ska betala av på lån i resten av livet.. Suck! Trevligt var det med J och S. Skitväder, kladdigt och töigt. Kom ner en massa slask också. Har målat lite idag också, panelen i toan är uppe. Nu är det bara taket och möblemanget och lister kvar. Men det är ju inte så bara när man ska vänta på att det målade ska torka. Så det dröjer nog minst en vecka till innan vi kan flytta upp. Jag vill att det ska vara färdigt nu, så vi kan börja med Emmas rum. Men, men har jag levt i det här byggkaoset så här länge så ska jag förhoppningsvis klara några år till! Hoppas jag:)

Här kommer bilder på lite av mina köp igår.
Spegeln till toan:



Rullgardin till sovrummet:


Bården till sovrummet:

Inga kommentarer: