onsdag 4 mars 2009

Torka!

Jag hinner aldrig blogga mer, eller rättare sagt har jag ingen energi för det. Nu sitter flickorna i badet så jag har nån minut över. Jag vill bara att det ska bli helg så jag får vara ledig nu. Jag känner mig extremt trött! Hostar fortfarande, det var en j-vligt seg förkylning det här. Inatt vaknade jag två gånger av fruktansvärda hostattacker. Bläää, för den här årstiden..
I söndags var vi till stan och hälsade på min bror med familj. Och min underbart gulliga brorson bara växer så det knakar. Han är det sockersötaste som finns, näst efter mina barn då förstås! Jag skulle vilja ha möjligheten att kunna träffa honom oftare. Tyvärr glömde jag kameran hemma, så har inga bildbevis. Nästa gång kanske.
Nej nu hör jag två som ropar efter mig så det är väl dags att gå och tvätta av dom lite! Kram på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag inser ju hur mycket fritid jag har som har tid att blogga flera gånger per dag ibland :-) Blir väl ändring på det snart...