söndag 30 augusti 2009

Grattis alla mina Emilar på eran namnsdag!

Sjätte dagen med huvudvärk.. Nu börjar jag ledsna på detta! Jag vill inte ha ont i huvet mera.. Det hjälper inte ens med värktabletter! Vad ska jag då hitta på? Kanske jag måste tvinga min make att massera mina axlar lite idag, det kan nämligen bero på spända axlar och nacke.. Hoppas det att det inte är nåt värre.
Emma klagar också på ont i huvudet, kanske det är nån förkylning på gång.
Nej, nu måste jag ta mig i kragen och börja göra nåt vettigt! Städa, hänga tvätt, tvätta, vika in tvätt, byta sängkläder och diverse annat plock!

6 kommentarer:

Fredrika sa...

Lilla Emil tackar! Kram till er alla <3

Camilla sa...

Jag har ont i halsen till och från, fattar inte varför. Men huvudvärk kan ju också bero på vätskebrist eller järnbrist.

Erica sa...

Känner mej inte direkt som nån glädjespridare direkt - men huvudvärk har jag också dragits med i samband m den här förkylningen. HOPPAS verkligen att ni inte håller på och kroknar :-(

Sköt om er!!

Matilda sa...

Så där hade jag också. Sömn var det enda som botade mig. Sömn och avslappningsövningar.
Prova tigg till dig en massage så kanske det hjälper. =)

linda sa...

Stora Emil tackar åxå! Ha de gott gummor! Kram

Lowa sa...

Sattyg med huvudvärk! Jag har dock en kanongrej som tar bort huvudvärk. Hör av dig om du vill testa!