söndag 2 augusti 2009

Jobb imorgon :(

Nu e semestern slut och jag har bussig ångest! Jag vill verkligen inte jobba igen. Jag vill vara ledig flera veckor till! Man har ju knappt hunnit känna av att man har varit ledig! Nu är det bara ett år tills nästa gång =( Blääääääää!
Igår var vi efter många om och men till Vårdö och hälsade på mamma och pappa på stugan. Åt gott, Emma och Elin simmade, jag tyckte det var alldeles för kallt i vattnet! Annars har det väl inte hänt så mycket.. I torsdags var jag och den vuxna delen av familjen Stara till Clubben och åt, dansade och drack gott och alldeles för mycket.. Kändes i fredags kan jag säga. Men det har ju faktiskt inte hänt allt för ofta på den här semestern. Så det tycker jag att jag var värd!
Började röja här hemma för det regnade och var mulet. Men nu tittar solen fram så jag tror jag skippar städandet idag också! Fast det skulle verkligen behövas en storstädning igen, men idag prioriterar jag solen när det är sista dagen ledigt!

1 kommentar:

Camilla sa...

Usch för jobb! Funderar seriös på att bli på smällen igen så man blir mammaledig än en gång innan man hinner börja jobba...