tisdag 25 augusti 2009

Huvudvärk..

Jag vaknade med huvudvärk i morse och har gått omkring hela dagen med det. Hoppas det försvinner till imorgon. Då kommer mamma och pappa hit med min faster och pappas kusin. Jag tror inte jag har träffat min faster sen 2001. Usch fy vad tiden går.. Annars har det väl inte hänt så mycket. I helgen var Connys gudfar här och hans son, och barnen förälskade sig som vanligt i honom eftersom han busade lite med dom. Middag för hela slanten i lördags. Conny och Peter grillade i verkstan eftersom det regnade som bara den. Till efterrätt blev det blåbärspaj med glass! Mums!
Söndagen for vi till Lemland och åt middag hos Linda och Micke. Barnen busade som vanligt friskt, och jag busade lite med lillAnton. Sööötnos!
I helgen blir det väl bara lugnt, eftersom Conny spelar på lördag. Söndag kanske vi ska träffa Emil med föräldrar. Länge sen nu igen som jag fick se min lilla brorson!
Nej, nu sängen, jobb imorgon igen!







2 kommentarer:

Alexandra sa...

USch för huvudvärk! Vet precis hur det är. Har levt med nästan ständig huvudvärk i 1 år nu. men imorgon ska jag till öron-näsa-hals. Så det ska väl förhoppningsvis bli ändring snart. kram

Anonym sa...

Tjenis. Tack för senast, vi ses för sällan. Har försökt ett antal ggr att få anton å säga HÄJ men d va bara du som kunde d.. kram