torsdag 13 augusti 2009

Tåont!

Jag har så sjukt ont i min stortå.. Jag var till medimar idag och fick medicin för jag har tydligen inflammation i stortåleden.. Öh, hur får man det? Konstigt. Foten är lite tjockare än vanligt och jag kan inte alls gå på trampdynan under.. Får gå på sidan av foten, och det blir ju så tokigt att jag får nästan ont i hela foten! Nej nu får det bli fredag klockan 4 så man blir ledig i några dagar.. Vill inte jobba mera, blääää!
Emma klagar på ont i magen och är allmänt konstig. Hoppas att dom inte blir sjuka nu, jag har varken ork, tid eller lust med det!
Annars har det väl inte hänt så mycket, förra helgen sjösatte vi båten och var ut både på lördagen och söndagen på en kort tur! Så skönt, men nu tycks sommarvärmen vara över för i år! Synd!
I helgen blir det nog bara lugnt tror jag, kanske vi umgås lite på fredag kväll med underbara Staras!

Inga kommentarer: