torsdag 10 september 2009

Barkarby here I come!

På lördag ska jag åka med Jenny och Jesper till Barkarby och shoppa loss! Nåja, en garderob och sen kommer det garanterat att bli lite annat smått och gott. Och även mat måste man väl bunkra lite. Jag längtar! Ska bli så kul att få komma bort lite och utan barn, det är inte det att jag inte tycker om att vara med mina barn men ibland behöver jag vara vuxen också! Jag har ju fått vara ganska mycket ensam med barnen den senaste tiden och dom är energislukande mina små troll! Men dom är även mitt allt :-)

1 kommentar:

Lowa sa...

Energislukande små troll ja, de har man runt sig ... en härlig tant sa en gång till mig:

Du .. man älskar ingen som man älskar sina barn.. men det finns ej heller någon som kan driva en så fullständigt till vansinne som de egna barnen. Det om någonting stämmer väl.. :) ! Dock skönt att få komma bort och få rå om sig själv lite granna.. de e du värd! Kram och shoppa loss tjejen!