söndag 20 september 2009

Födelsedagskalaset

var väldigt trevligt igår. Fick träffa Emils 2 andra kusiner också. Och Elin blev nog kär i den yngsta som bara är 4 veckor gammal. Så sött, hon stod och klappade honom på huvudet i en halvtimme tror jag!

Försökte få alla kusiner till Emil på bild och jag kan berätta att det var inte lätt! Men till slut gick det:




Här står Elin och klappar lillen på huvudet!


Vi var ju även till Mariebad igår också, och det gick riktigt bra, lite folk vilket jag gillar. Då slipper så många se denna feta, sladdriga kropp i baddräkt..
Nej nu måste jag gå och göra nån nytta här i den här röran!

1 kommentar:

Trollmamman Lowa sa...

Ammen, de e ju ett elände de där att man måste tvinga sig till Mariebad när man ser ut som en gammal hänging höna...men vad gör man inte för trollen?

Beklagligt när nära och kära lämnar oss men jag tror att de alltid finns med ändå, hur.. väljer man själv men åtminstonde i våra minnen. Kram