torsdag 17 september 2009

Snart helg, extremt skönt!

Jag är så trött på jobbet nu att jag till och med drömmer mardrömmar om min gnälliga chef! Dags att sluta ta med sig jobbet hem kanske.. Släppa taget när man sätter sig i bilen. Men det är svårt i min värld! Men nu är det bara en dag kvar på den här veckan! Så skönt med helg igen! Även om det blir fullt upp i helgen också. Lörddag blir det Mariebad med flickorna på förmiddagen, sen kl 14 ska vi på min lilla prins ett års kalas. Och sen skulle jag behöva röja, röja och röja lite till och måla och skruva ihop garderoben och måla och städa och förstås umgås lite med barnen också.. Hur ska man hinna med allt? Och om en vecka börjar jag skolan till på det. Pust! 2 år ska det vara så här! Sen är jag väl sjukskriven för utbrändhet... Men det problemet tar vi då! Nu duschen sen sängen! Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

och så måste du ju träffa mig åxå.. fnisss. d va länge sen igen, sku va kul me en träff. tänk å få ta en fika bara du å jag utan barn, suck. må så gott, kramis/linda

Jenny sa...

Fick ju se dig en stund i torsdags på mötet iallafall =) Nu jobbar jag i princip till nästa onsdag med 2 lediga dagar totalt på den tiden =( men nån kväll sku vi kunna ses... Pussar och styrkekramar till dig!!